6 lucruri simple de introdus in rutina zilnica pentru o viata mai armonioasa

Avem grija de copii. De casa. De facturi. De job. De familie. Gasim timp sa avem grija si de prieteni. Si, parca pe buna dreptate, cand sa mai avem timp sa avem grija si de noi? Si totusi este mai simplu decat pare. Nu trebuie sa ne trezim in fiecare zi la 5 dimineata sa concuram cu toti prietenii de pe Facebook care posteaza poze cu ei alergand. Si nici sa devenim vegani care cumpara totul doar din magazinele Bio. Si nici macar nu trebuie sa ne gandim la alti parinti care par ca tin totul sub control: casa impecabila, copil destept si cuminte, haine mereu calcate.

Sa ai obiceiuri sanatoase este mai simplu decat pare.Nu trebuie sa renunti la obiceiurile rele imediat, pur si simplu le introduci pe cele bune treptat in viata de zi cu zi.

index

Un obicei bun introdus ne face sa ne simtim mai bine in pielea noastra, mai increzatori, mai senini si mai veseli.

Se spune ca un obicei are nevoie de 28 de zile pentru a se instaura. Asa ca ce ar fi ca incepand de azi sa schimbam ceva in viata noastra. Nu stiti ce? Am pregatit mai jos o lista de lucruri simple pe care le puteti face pentru a va creste buna dispozitie.

  1. Mediteaza. Stiu tot mai multa lume vorbeste despre meditatie si pe buna dreptate. Meditatia va auta sa va concentrati pe lucrurile bune din viata, sa eliminati gandurile negative si sa aveti mai multa energie, chiar practicata de cateva ori pe saptamana. La meditatie se poate ajunge mergand la sedinte de Yoga, urmarind cateva tutoriole pe youtube sau pur si simplu incercand un sport nou. Alergarea functioneaza de minune, dar aveti grija este adictiva ­čÖé
  2. Ai grija de pielea ta. De cele mai multe ori pielea are parte doar de o curatare si uneori seara, daca nu uitam mai aplicam niste crema de noapte pe fata. Dar pielea este cel mai mare organ si are nevoie si ea de tratament special. Folositi creme cu protectie UV, o data pe saptamana faceti un scrub pe tot corpul si incercati sa folositi produse cat mai naturale pentru ingrijirea ei.
  3. Bea apa. Stiu, citim peste tot ca trebuie sa bem minim 2 litri de apa pe zi si totusi nu o facem. In primul rand, nu este o cantatite valabila pentru toata lumea. Unii au nevoie de mai putin, unii de mai mult. Dar ai grija sa ai mereu pe langa tine un pahar cu apa si o sticla cu apa in geanta. O sa vezi ca o sa incepi apa fara sa te fortezi, fara chiar sa observi.
  4. Beti ceai verde: ajuta la arderea caloriilor, creste puterea de concentrare, scade sansele de a dezvolta Alzheimer la batranete datorita efectului pozitiv pe care il are asupra creierului si elimina bacteriile, adica printre altele, protejeaza si dintii.
  5. Apropos de dinti. Foloseste ata dentara. O sa fii surprinsa cand o sa vezi ca si dupa o spalare riguroasa a dintilor, daca folosim ata dentara tot o sa mai gasim mici urme de mancare. Folosirea atei dentare impiedica aparitia tartrului si mentine gingiile sanatoase.
  6. Sex. Da, stiu, cand oare? Parca mai bine un pui de somn. Dar sexul creste nivelul de serotonina (responsabila cu fericirea), intareste sistemul imunitar, elimina stresul si ca nu mai zic ca arde calorii.